Natten mot torsdag

Hallå där! Att nattblogga är jag riktigt duktig på. Framförallt då vi haft partaj (läs: ätarparty) och skrämt upp varann för mycket så jag aldrig kommer somna. 
 
Dagen började med att jag verkligen inte kände för att gå upp, vilket resultarade i att jag kom iväg ca 1 timme senare än planerat till stallet. Longerade Cooper idag igen och han var jättefin, as usual när jag longerar. Direkt efter åkte jag till farmor och farfar. De skulle iväg en sväng och jag tog hand om Oliver och Elias ett tag. När de kom tillbaka åkte vi till stan för att gå på hamnyran. Eller ja tivolit där. Barnen åkte en massa och jag fick åka pariserhjulet gratis haha.. Oliver och Benjamin hoppade på och sedan pekade han som jobbade på mig och sedan på korgen eller vad man ska säga. Cooling jag är. Kände mig inte alls lite för stor i det lilla minihjulet. 
 
Klockan 6 uppträdde Markoolio i en halvtimme ungefär. Barndomsdrömmen eller? Nej men han var väl bra ;)
 
Nu ikväll har Jenniefer, Emma och Julia varit här så vi har tjockat oss och som vanlgit skrämt upp varann. Mest tragiskt för mig som dels är i huset där alla historier hittades på + att jag är ensam. Fattar inte hur rädd man kan vara, haha. 
 
Jag är i stort behov utav nya bilder känner jag. Om jag har tur kanske jag får bilderna som Fanny fotade på senaste tävlingen snart. Lite nytt iallafall :D 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: