Nytt blått

1700kr senare så har man dessa skönheter. Var egentligen bara ridbyxor jag skulle köpa men när jag inte hittade några på Equeen fastnade jag vid hjälmarna istället. Jag behöver en ny men har aldrig hittat någon som jag riktigt fastnat för och som inte är svindyr. Min som jag har är jättestor och det är inte speciellt skönt. Iallfall så kostade denna strax under 1000kr och då kände jag att jag lika gärna kunde köpa den. Tycker dock att jag får ett svamphuvud så ska testa den lite hemma innan jag bestämmer mig helt ;) 
 
Ridbyxorna hade jag i princip redan bestämt mig att jag skulle köpa. Mina blåa whitaker är väldigt utslitna så de lär väl gå sönder snart. Tänkte också köpa ett par svarta då mina gick sönder då jag flög in i hinderstödet, men det får bli någon annan gång. 
 

Kommentarer
Josäfin Andersson

Damn va snygg hjälm!!

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 22:59:50
Datum: 2014-07-09
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: