Roligt, konstigt och äckligt på Bråvalla

- Innan Bring Me The Horizon stod Erik vid staketet och jag bakom. Bredvid honom var det en jättepackad gubbe som satt/stod och sov. När det var ca en kvart kvar fick jag ställa mig längst fram och precis då sätter sig gubben ner och spyr så jag kände hur de skvätte på benen och skorna. Mumma!
- På Klingande var det två killar (vid olika tillfällen) som tänkte sno mina partyglajjer. Båda två stannade upp när de såg mig och glodde jättemycket inann de jättelångsamt började närma sig med sina händer mot dom. Tro inte att man kan sno mina fina glajjer!!!!
 
- När vi hakade på sambatåget, även det på Klingande, och jag höll på att ramla flera gånger på upphöjningen som brukar vara i mitten av scenerna där kablarna ligger under. 
- Innan The Offspring var det en stor vattenpöl mellan kanske tredje och tionde raden. Jag kände inte riktigt för att stå i en djup vattenpöl med Converse så jag dagdrömde lite om att det skulle komma nått och suga upp det. Två sekunder senare kommer en stor tankbil och tog bort det oerhört fräscha vattnet. Gud hörde min bön!
 
- Under The Offspring hade jag en gubbe med jätteäckligt hår framför mig och det kändes som om han gjorde allt för att ha det i mitt ansikte. En gång fick han massa vatten i håret och då tok skakade han på huvudet så jag fick det vattnet på mig då. Julia och Rebecka trodde att jag skulle spy då för jag hade sett väldigt spyfärdig ut haha.. Förövrigt så luktade han kattmat också.
 
- Efter The Offspring försökte vi ta oss längst fram och då var det två tjejer som stod vid staketet (deras platser vi tog senare) och ena tjejen sa att hon kände igen mig jättemycket. När jag sa vad jag hette kände hon igen det också men jag har ingen aning om vem det var. 
 
- Precis när Axwell /\ Ingrosso började var det en fotograf som tog kort på oss tre jättelänge. Först allihopa sedan på Rebecka ett bra tag och han avslutade med kameran uppe i mitt ansikte.. Undra vart dom bilderna tog vägen.
 
- Under Axwell /\ Ingrosso var det ganska stort tryck så stundvis låg jag över staketet. Jag hade en skåning bakom mig och rätt som det var bad han om ursäkt för att han "ollar mig i rumpan" som han uttryckte det. 
 
- När en vakt skulle ställa sig upp och ge vatten till dom där bak och han tog tag i staketet. Bara det att mellan hans hand och staketet var min tröja. Han lyckades på något vis få in sin hand halvt innanför min tröja.
- När allt var slut så skulle jag träffa Erik en sista gång. Medans jag väntade, på knappt 5 minuter kom det först en kille som skulle pussa mig (antaglingen en challenge eller nått), sedan ett par killar som skulle bjuda mig på en karusell och avslutningsvis en kille som jag hade ett väldigt intressant samtal med. Den sista lyckades även göra något så jag tappade mobilen i leran. Kommer inte ihåg vad han gjorde bara att det var hans fel och han torkade av all lera på sina kläder och var jätteledsen, haha. När jag hade träffat Erik och väntade på Rebecka och Julia utanför festivalområdet så kom det även en till kille som började prata om att han borde ta en taxi hem. Fulla människor <3
Nästan bara 11 månader kvar till BRÅVALLA 2015!!!!!

Kommentarer
Josäfin Andersson

HHAHAHA VAD UNDERBART!

Svar: HAHA JAAA!! Dom flesta sakerna iaf ;)
My Nordqvist

Tid: 16:55:38
Datum: 2014-07-27
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: