Seg dag

Vad ska jag berätta om en dag som denna. Låg i sängen skrämmande länge och enda gångerna jag gick upp var för att äta. Kollade på nästan tre filmer och var bara död. Jag blir verkligen såhär när det inte är soligt ute.. 
 
Tänkte vara elak och inte åka till Cooper men kände att han behövde få röra lite på sig. Åkte till han vid 7-8 någongång och skrittade ut barbacka på hacket. Han var jättepigg och glad så de var skönt. Han verkar inte alls speciellt trött efter lägret. Klumpig som han är har han lyckats fått ett sår på insidan bakbenet nästan nere vid hoven. Inte stort alls utan han har väl sparkat sig själv, fast det var som en liten knöl. Tvättade bara bort allt blod för det var en del men sedan fick det vara. Är pyttelitet så vad ska man göra. 
 
Nu ska jag lägga mig och kolla på Supernatural. Var nästan en månad sedan jag kollade senast. Ojojoj.. 
 
Hans man </3. Förlåt för att jag förstörde den. Och att den alltid växer så fort, varför inte nu när jag vill? Haha!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: