Dagarna i Lycksele

Började med att stöta på två älgar på vägen upp. Den på bilden såg vi redan på långt håll för den stod på vägen (lång raksträcka) och glodde på oss. När vi hade stått still med bilen i kanske 5-10 sekunder så flyttade den på sig till sidan av vägen och stod där istället. Fast när jag väl fick fram kameran drog den iväg. Den andra älgen stod på sidan av vägen så den kom inte på bild. 
Torsdagmorgon var det Olivers skolavslutning. Alla barn gick upp klassvis och sjung en sång så det höll på ett tag. Har ingen bild på bara Oliver utan bara med hans klass och man fick inte lägga ut dom bilderna. Fick istället ett par bilder på Elias i väntan på avslutningen.
Direkt efter skolavslutningen åkte vi vidare mot Rasmus student. Först tog vi emot honom eller vad man säger och sedan kollade vi något varv när de åkte lastbil. När det var klart åkte vi till mina kusiners farmor och farfar och åt mat där. 
Både igår och idag har vi inte gjort så mycket. Var en sväng på stan igår, solade några timmar idag och åkte iväg på en lång grusväg mitt ute i ingenstans för att titta på mina kusiners farmor och farfars torp. 
 
Kom hem för ett tag sedan och ska nog lägga mig snart. Ska upp tidigt imorgon för ska hoppträna :D 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: