En sommarlovsdag

Första officiella sommarlovsdagen började med att jag blev väckt runt 8 av Oliver och Elias. Jag är barnvakt åt dom och ska vara det under vissa dagar/veckor ett tag framöver. Gick ut klockan 10 och var i tre olika lekparker. Klart man går till nästa när det blir tråkigt ;) Mamma kom hem tidigt så jag kunde åka iväg till stallet tre ungefär. Klippte och ryckte manen (igen!!!) på Cooper. Var ju bara en vecka senast.. Red ut en sväng med Carro och Valle. Första gången Valle var på en "riktig" uteritt och det blev både skritt, trav och lite galopp. Hade hacket på Cooper och han var duktig. Bra för honom att röra lite på sig inför tävlingen imorgon. 
 
Direkt efter jag var klar åkte jag till nästa stall. Hade u-sek möte och sedan kom jag äntligen hem vid 7. Nu håller jag på att redigera lite bilder från hoppträningen så att jag kan göra lite tidsinställda för hinner inte riktigt med datorn nu när det är två huliganer här ;) 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: