In i hinderstödet med dig!!! /Cooper

Fick prova på att flyga in i hinderstöden två gånger idag. Är hyfsat blåslagen om man säger så. Första gången fick jag stödet över mig och kommer få ett blåmärke på i princip hela högra baksidan av låret. Andra gången (bilden) så lyckades jag skära mig på en skålla så fick världens hål på ridbyxorna + ca 5 cm skärsår och lär få ett stort blåmärke, (men är på rumpan så syns som tur var inte om man har shorts/byxor). Fick mig också två köttsår på ena handen, ett sår båda gångerna. Har nu även upptäckt en stor bula på ena smalbenet och blåmärke på en armbåge. Ja får se hur snygg jag kommer vara inom den närmsta tiden!
 
Om vi kollar på resten av ridpasset så gick det först bra, sedan kom allt detta och han blev både dum och osäker. Tillslut efter att Carro hoppat honom litegrann gick det bra igen. Berättar mer senare för nu tänkte jag se om det kanske är lite sol ute!

Kommentarer
Linda [fotoblogg]

Vad tråkigt! :/

Svar: Ja men bara att ta nya ta :D
My Nordqvist

Tid: 21:47:56
Datum: 2014-06-15
Hemsida: http://lindassphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: