Kan hända mycket på en nationaldag

I fredagskväll drog jag ut och spelade fotboll med massa från klassen och lite annat folk. Blev lite senare än planerat då jag kom hem 1 ungefär. Var självklart inte ens trött då så somnade inte föränn 2 ungefär. Sov i 6 timmar för klockan 8 vaknade jag och var pigg. Alltså jag förstår mig inte på mig själv.. Iallfall åkte jag till stallet strax innan 10 och tog ett dressyrpass i ridhuset. Cooper var helt okej och som vanligt försökte han hitta kryphål för att ta sig från det jobbiga. Men mot slutet accepterade han läget och bara jobbade på!
 
Direkt efter jag ridit åkte jag och pappa till ridskolan och hämtade Pysen och Farao. Jag, Julia, Madicken, Matilda och Jenniefer åkte ner till vivstavarv, där det är nationaldagsfirande varje år, och vi hade barnridning. Var där i några timmar inann vi åkte tillbaka med hästarna.
 
Åkte hem och duschade innan vi skulle vidare mot birsta. Var där en snabbis och åkte till stan och åt mat. Plankstek på Jop's. Goooooott! När vi skulle hem stannade vi först hos min bror och hans tjej ett tag och sedan där jag lämnade moppen i fredags och jag körde hem den. Seeeedan var jag äntligen hemma haha! 
 
Idag tror jag att jag tog igen lite av sömnen jag inte fick igår för sov i ca 10-11 timmar. Inte ofta jag gör det. Fast jag vaknade flera tusen gånger under morgonen också. Tror dock att det inte var så smart för har nog sovit för länge eftersom jag är hur seg som helst. 
 
Ikväll ska jag till Cooper och fixa honom för imorgon är det dressyrtävling. Får se hur det går!
 
Rörligt inlägg men som jag sa är jag lite seg idag ;)
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: