Motorcykelnsdag

Igår var det motorcykelnsdag som jag nämnde i något tidigare inlägg. För den som inte vet vad det är så är det massa motorcyklar som samlas på ett ställe inne i Timrå mellan 10 och 12. Klockan 12 åker vi in till Sundsvall och parkerar på torget där och polisen spärrar av alla vägar och sådant. Förra året var det rekord med strax över 1000 motorcyklar så det var ganska häftigt. Iår var det bara något över 400 och så lite har det inte varit på många år (brukar ligga på runt 800). Fast det har varit regnväder och det skulle regna under lördagen också så då fegar väl många ur. Iallfall så varför jag är med på detta så är det för att jag alltid varit de ..haha. Min pappa är bland dom som håller i allt så det blir liksom automatiskt. Igår var första gången jag körde själv vilket var ganska roligt. Beroende på hur man ska "jobba" inne i stan så blir ordningen i ledet så jag var typ tredje första. Var otroligt mycket personer som stod efter vägarna, mer än vanligt och då var det även dåligt väder. Som tur var klarade vi oss från regnet ialfall! 
 
Kom hem runt 3 eller något liknande och var hemma ett idag innan vi åkte in till stan igen runt 7. Åt mat med ett par från motorcykelklubben och hade det trevligt. Åkte hem 10 kanske. 
 
Strax innan vi åkte
Inne i stan då alla kom in

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: