Sol, regn och nyskodd häst

Idag var min skoldag otroligt onödig. Började ett och slutade halv 3. Fel att bara låta oss vara lediga? Alla lektioner började 1 och idrotten som vi har sista lektionen fick vi ha egen träning på. Var bara en lektion vi hade då och fick tydligen inte vara ledig från den.. 
 
Annars idag var jag uppe i stallet runt 10-11 och mockade. Var jättefint väder och varmt så gick i shorts och linne, men precis när jag åkte därifrån började det åska och hann vara hemma i 10 minuter innan det började spöregna.. Sen dess har det kommit störtskurar lite nu och då.
 
Klockan 1 blev Cooper äntligen skodd vilket är jäkligt skönt! Han har gått runt 9 veckor istället för 6-7 som han normalt brukar gå. Men har man ägare som tror tiden går långsammare än vad den gör så blir det sådär. Vaccinerad blev han också så nu klarar han sig med det i ett år frammåt. I samband med vaccinationen och att jag åker bort på onsdag så kommer han stå fram tills på söndag. Skönt och bra för honom att få en liten längre vila.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: