Söndag

Idag kom jag till stallet runt 11 och red ut med Saga. Cooper vilade både i fredags och igår så blev inte speciellt hårt, skrittade mest men blev både trav och galopp också. Han var väldigt mjuk och fin så det var bra! Mamma och pappa var kvar i stallet och byggde sommarhage till hästarna så när vi kom tillbaka hjälpte jag till lite med att dra lite tråd. 
 
Åkte hem därifrån runt 3 och då solade jag i 2 timmar ungefär. Måste ju kämpa för att få någon slags färg på kroppen.. Gick ut och sprang i en halvtimme också. Helsike vad jobbigt haha. Känns ju att det var typ 3-4 år sedan man sprang senast... 
 
Nu har jag fixat lite sallad och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan äta. 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: