Tisdag och onsdag

Igår började vi halv 11. Vi behövde dock inte göra något på första lektionen så fick ett hål i ca 2-3 timmar innan vi skulle ha sista lektionen och sluta efter de. Som tur var läraren snäll och vi kunde flytta lektionen och ha den tidigare. Slutade då runt halv 12 eller något liknande och åkte direkt till Cooper och mockade. Skyndade mig och åkte hem för skulle iväg på birsta med Emma. Var där i några timmar och fick med mig två linnen och underkläder till mig, till Cooper blev det nya tyglar och boots.
 
På kvällen åkte jag ut på en motorcykelsväng med mamma och ett par andra. Var ute i en timme ungefär och då stannade vi och åt mat som pappa och en annan hade fixat. När vi var klar där åkte jag och spelade fotboll med ett par från klassen och lite annat folk. 
 
Idag åkte jag till Cooper direkt på morgonen. Mockade och passade också på att smörja massor av grejer för då har det ett par dagar på sig att torka till. 
 
Började klockan 1 och då hade vi en lek som heter "minister för en dag". Höll på i över tre timmar så det var 
ganska jobbigt men ändå hyfsat roligt. Man var i lag om tre-fyra stycken och hade ett land som man var olika ministrar i. Sedan skulle man försöka komma överäns med dom andra länderna om olika problem och sådant.
 
Nu ska vi snart åka iväg till Lycksele så får se hur uppdateringen blir nu fram till söndag. Ska försöka men bloggen blir inte prio ett direkt. 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: