Två veckor kvar

Nu börjar de långtråkiga veckorna då man inte gör någonting i skolan. Idag hade vi deadline för sista inlämningen som vi skickade in under dagen. Ganska skönt att inte ha något "viktigt" kvar nu! Det som är drygt är att vi inte gör någonting på lektionerna utan bara sitter ungefär. Jäkligt långtråkigt, vi borde lika gärna kunna få vara lediga ;)
 
Så jäkla skönt att det bara är 6 skoldagar kvar för mig innan sommarlov!!! Nationaldagen på fredag och nästa vecka åker vi upp till Lycksele antingen på onsdagkväll eller torsdag morgon så är ledig två dagar då. Härligt!!
 
Nu väntar jag på att maten ska bli klar och sedan drar jag upp till stallet. Dressyrträning på schemat idag!
 
Schemat i veckan för Cooper:
Måndag: Dressyr
Tisdag: Uteritt
Onsdag: Hoppträning
Torsdag: Uteritt/dressyr
Fredag: Dressyr
Lördag: Skritta ut
Söndag: Tävling
 
Förra tävlingen. Var ett bra tag sedan!

Kommentarer
Louise - vitmossa

Såna dryga veckor hade jag också velat ha, vi har plugg upp till halsen...

Svar: Vad jobbigt....
My Nordqvist

Tid: 14:34:56
Datum: 2014-06-03
Hemsida: http://vitmossa.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: