Vad händer i mitt liv?

Mitt liv har de senaste dagarna bestått utav midsommarfirande hos farmor och farfar i fredags, var även där igår större delen av dagen. Har även varit på birsta och fått lite nya grejer med mig hem. Men framförallt det jobbiga och värsta, nedräkningen till Bråvalla. Alltså det är verkligen inte många dagar kvar nu. 
 
Coopers liv har varit lite oplanerat vilket har lett till lite vila för honom då varken ork, tid eller vädret varit på min sida. Fast idag begav vi oss ut på en tur och klarade oss precis från regnet. Lär inte bli något speciellt om inte jag och Carro skulle löshoppa honom och Valle någon dag. Sedan blir det vila onsdag-söndag så han får lite vila igen. Men efter det kör vi på! 
 
Nu har Oliver och Elias kommit tillbaka så är barnvakt några dagar till. Bloggen hamnar lite på sidan tyvärr men händer ingenting intressant nu heller så finns inget att berätta om och då blir det bara tråkiga inlägg. Liknande det här haha..
 

Kommentarer
Linafoto

Svar: Tack :D

Tid: 20:51:26
Datum: 2014-06-22
Hemsida: http://linafoto.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: