All Turns Red

 
Om ni har missat att Takidas album släpptes idag så fick ni nu reda på det nu. Alltså jag dör vad bra det är! Alla låtar är sjukligt bra och det går inte att beskriva med ord. Detta har dom lyckats väldigt bra med och enligt mig bättre än de senaste skivorna. 
 
Favoriterna är helt klart I Am The World, It Saved Me, I'm Coming Home och To Have And To Hold. Också One Lie och Purgatory som man kunnat höra tidigare. Jag älskar i princip alla men om jag måste välja fick det bli dessa. Har inte kunnat lyssnat helt på albumet heller så kanske kommer en ny favorit snart. 
 
Jag vill se dom live NUUUU!!! Värdelöst att de kommer till birsta ikväll när jag har hoppträning. Aja dom kan ju ta och spela här i Sundsvall istället! 
 
Världens bästa Takida! 

Kommentarer
ZOOFIE

ÄVEN ATT VI HAR SAMMA FAVORITLÅTAR HAHAHHAHAHA :D
DEN ÄR SINNESSJUK!!!! BÄSTA SEDAN BTL.

Svar: HAHAHAH JA SÅ BÄST <3<3
My Nordqvist

Tid: 19:41:24
Datum: 2014-03-12
Hemsida: http://zoofie.se
Let It Bleed

Själv håller jag inte alls med. Tycker att All Turns Red är fruktansvärt tråkig och intetsägande. Kul med en signerad skiva dock.

Svar: Takida kommer alltid vara bäst för mig och denna skivan var verkligen takida och riktigt bra. Antingen älskar eller hatar man dom, så är det bara!
My Nordqvist

Tid: 17:01:40
Datum: 2014-03-19
Hemsida: http://letitbleed.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: