Anledningen varför jag hatar skolan

Tre lektioner på 8 timmar. Alltså skämtar någon eller? Kom till skolan 8 och fick nya schemat av våran mentor. Jag och Jenniefer satt och var förbannade så vi tappade bort tiden så vi blev lite sena till lektionen. Så vi skyndade oss dit men självklart var lektionen inställd. Så hål i 2 timmar för att sedan ha matte och ett till hål i 2 timmar tills kemin och idrotten. Underbart! ...eller inte.
 
Har också gått runt och varit handikappad hela dagen för mitt knä fick sig nog en smäll igår när jag ramlade av första gången då jag halvt landade på benet. När jag suttit still länge så kan jag inte sträcka ut benet så får halta runt. Men på idrotten när jag gick bredvid Jenniefer när hon åkte skidor så släppte det ganska fort så när jag gick hem kunde jag gå normalt. Fast nu när jag suttit still i 5 minuter så kan jag inte gå igen haha.. 
 
Nu ska jag åka till stallet och rida i finvädret :D
 
 
 

Kommentarer
Denise

Fy! Förstår att du är less och irriterad! Hatade också när man hade håltimme eller när lektioner blev inställda.. Man vill ju ha alla lektioner direkt så att man får gå hem någon gång! Inte bara slösa bort sina timmar som man egentligen kan tillbringa i stallet eller med vänner :)

Svar: Ja precis :D
My Nordqvist

Tid: 22:10:37
Datum: 2014-03-11
Hemsida: http://flingans.nu

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: