Bästa våren!

Idag red jag igenom Cooper i ridhuset i ca 15 minuter och sedan skrittade jag ut en sväng. Var så underbart väder! Blev nog ca 30-40 min skritt och sedan det i ridhuset. Han var väldigt fin och stabil i formen och han kom fram med nosen så han var inte bakom hand speciellt mycket. Red igenom LC:1an och det gick bra. Får hoppas på samma känsla på söndag! 
 
Nu ska jag nog ta och glo på serie som vanligt. Är ledig imorgon vilket är jäkligt skönt! Ska på birsta med Rebbe, rida Cooper och sedan till THF för ska på möte och bygga fram dressyrbanan inför tävlingarna i helgen. Så blir inte en speciellt lugn dag direkt ;) 
 

Kommentarer
Ronja

Mysiga bilder! :D Så söt

Svar: Tack! :D
My Nordqvist

Tid: 17:10:26
Datum: 2014-03-28
Hemsida: http://rustandstardust.blogg.se/
Fredrika

Jättefin blogg måste jag säga!! :))
Om du vill ha filmtips eller fotointresserad kan alltid du kolla in min blogg :)

Svar: Tack så jättemycket! :D Ja det ska jag göra! :)
My Nordqvist

Tid: 20:09:15
Datum: 2014-03-28
Hemsida: http://fredgruuds.forme.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: