Början av veckan

Hemma efter veckans första skoldag. Underbara måndagar, eller inte. Trodde att jag skulle vara död imorse, vilket jag egentligen var men inte lika mycket som jag trodde. Gick och la mig ca halv 10 igår och somnade nästan på en gång och vaknade inte föränn klockan ringde imorse. Kom upp ur sängen efter bara ca 15 min så det var ju bra ;) 
 
Annars på skolan så hade vi massa hål som vanligt på måndagar. Eller ja två stycken. Höll på att somna och var ganska trött då jag satt och kollade på serie men annars så klarade jag mig. Avslutade skoldagen med spökboll på idrotten så ganska skönt. 
 
Imorgon ska nog moppen fram så från och med nu har jag 20-30 minuter mer varje morgon. Sköööönt :D 
 
Nu ska jag åka iväg till stallet och rida. Blir en barbacka tur med inte så avancerat direkt. Skönt att bara skritta/trava lite! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: