Dagen innan fredag

Ojojoj tror att jag har ganska stor risk med att faktiskt lyckas bra på biologiprovet. Var ett bra tag sedan det kändes såhär bra faktiskt. Hade första delen igår och andra idag och kommer nog inte få A men starkt C eller B kanske, bättre än D - svagt C som förut ;) Läste tydligen fel på första uppgiften idag också så när man skulle svara vilka som var frisk svarade jag sjuk så kanske får ett halvt rätt på den om jag har tur ;) 
 
Annars så ska vi välja individuellt val och det ska vara inne imorgon. Och tror ni jag vet vad jag ska ta? Nä precis ja. Antingen spanska eller foto blir det iallfall men foto är det inte ens säkert att det blir om det är förlite som söker. Spanskan sägs vara askonstig och svår också och jag hatar verkligen den men jag vill ha meritpoängen. Hahah ååh orkar inte. 
 
Cooper ska bli lite masserad idag så han vilar. Ska fixa lite inför tävlingen idag också för hinner inte speciellt mycket imorgon. Kommer bli stress.se för ska hinna åka till birsta, Cooper, möte på THF + banbyggning och sedan till Julia. Tur vi slutar 11.40 imorgon säger jag bara! 
 
 

Kommentarer
ZOOFIE

Tips för meritpoäng utanjobbig spanska: Engelska C!!! Och du ska fan läsa foto, så sök den för fan! Nu lyssnar du på mig, lilla My!

SV: Hahaha men det är ju det där med gammtakida, antar jag ;) Det låter rätt gammalt ;)

Tid: 21:36:40
Datum: 2014-03-13
Hemsida: http://zoofie.se
undefined

Den där outfiten är såå snygg!

Svar: Taaaack :D
My Nordqvist

Tid: 10:09:35
Datum: 2014-03-14
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/
Linda [fotoblogg]

Härligt att det gick bra!
Sv: Tack :)

Svar: Ja verkligen, tack :D
My Nordqvist

Tid: 16:03:03
Datum: 2014-03-14
Hemsida: http://lindassphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: