Skrittur

Åkte till stallet direkt efter skolan och skrittade ut på Cooper. Han var väldigt pigg och glad så det var ju bra. När vi gick hem så sprang det några ponnytravare framför så han blev alldeles till sig och kunde inte gå normalt utan trampade på stället och skulle iväg. Efter ett tag kunde han slappna av och gå riktigt igen. Knäpp ;) 
 
Nu har jag nyss duschat efter att jag var ute och gick med Emma i en timme så ska fixa mig lite nu innan jag ska kolla på ryttareliten som börjar idag. Måste också plugga till biologiprovet imorgon. Orkar inte plugga.. ;) Hade förövrigt samhällsgrejen idag som jag knappt tränat till för trodde det var till imorgon. Fast det var jätteenkelt så var bra att vi hade det idag för nu har jag bara biologin att plugga till. 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: