Uteritter

Igår red vi ut en sväng i alla gångarter. Cooper var lite pigg och tyckte att det var kul. I galoppen försökte jag inte ösa på hur mycket som helst eftersom det var mörkt och vi red efter vägen. Han hade ju också vilat två dagar så fick han för sig att sticka så fanns det ju lite energi. Red på som vanligt och han fick gå på tygeln för då brukar han inte sticka. Han försökte köra upp huvudet och rejsa iväg men jag lyckades stoppa honom. Duktig häst ;) 
 
Idag red jag ut med Moa och vi skrittade i ca 40 min. Cooper var väldigt taggad på livet och hade gärna dragit iväg i full kareta men stackarn fick inte det ;) 
 
Imorgon ska jag troligtvis rida ut med Josefin och då SKA jag inte ha en skenande häst. 
 
 

Kommentarer
ZOOFIE

SV. Men hur många kurser får du lägga till? ^^ haha. Jag la till både Japanska steg 1, Engelska C och en annan kurs, så jag hade massa meritpoäng :D hahah. Men jag hade en kurs för mycket ^^

Tid: 20:33:08
Datum: 2014-03-19
Hemsida: http://zoofie.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: