Vadå svänga?

Hej allihopa! Kom precis hem och har haft det bra i Vemdalen. Har inte gjort mycket mer än åkt skidor, glott på tv och Supernatural. Rolig helg ;) 
 
Det var jättebra skidväder, någon minus/plusgrad och det var bra underlag i backarna. Dock så var inte mina skidor på humör så jag kunde knappt åka. Framåt gick bra men jag kunde inte svänga. Det gick ju att göra vanliga svängar eller vad man ska säga, men skulle jag försöka carva så måste man ju trycka ifrån och såfort jag tröck så gled skidorna bara iväg. Vilket inte var så jätteroligt då jag kom i full kareta och när jag svängde hade jag inget fäste alls. Jag fick köra på störtlopp och sedan svänga lite och då tappade jag all fart så fick köra störtlopp ingen. I skogen var det antingen stenhårt, is eller skare så gick knappt att åka där heller. 
 
Här hemma har den mesta snön smält bort vilket är väldigt härligt att komma hem till :D 
 
Nu ska jag ta och läsa lite bloggar innan jag däckar i soffan eller lägger mig. Är dötrött för har vaknat 7 båda dagarna.. Inte direkt så att man har återhämtat sig efter skolveckan som man ska göra. Tur vi bara går måndag till torsdag nu iallfall!
 
Kom på att jag kanske skulle ta en bild när vi åkte sista åket och då var jag redan en bit ner så fick bli lite träd ivägen ;) 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: