Det senaste med Cooper

Jag har knappt bloggat något om Cooper på senaste tiden känns det som. Utom tävlingen då. Det har bara kommit upp andra saker som kommit före och vi har knappt gjort något heller så har inte varit så mycket att berätta om.
 
Bilderna som kommit upp i några dagar var från träningen i onsdags. Vi var bara tre från början men då ena hästen blev lite väl galen fick dom avbryta och vi blev bara två stycken. Hade lite banhoppning och hoppade i åttor ungefär. 
 
Ungefär så stod hindrena och det jag har ritat var två av banorna vi hoppade. Var mest den mörkröda/bruna vi hoppade. Det gick iallfall jättebra och Cooper var jätteduktig. Vi hade dock inte så högt utan runt 85 var väl det högsta.  
 
Resten av veckan red jag ut tror jag. Inte så avancerat för det var ganska varmt så blev barbacka på hack de flesta dagarna. Söndag var det tävling, igår longerade jag och idag fick han vila eftersom jag var hos frissan. 
 
Imorgon kanske jag rider ut i alla gångarter och någon dag framöver blir det kanske lite dressyrträning i paddocken eller ridhuset. Ska gå och hoppträna med Carro någondag också tror jag.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: