En bra söndag

Dagen började med att jag åkte till ridskolan runt halv 11. Det var klubbtävling och denna gång var jag faktiskt inte med. Kände inte för att tävla och vi ska på en lokal på söndag så vi klarar oss. Jag skulle fota Matilda när hon hoppade så passade på att fota lite andra då också. Känns att det var länge sedan jag fotade hästar för är lite ringrostig ;)
 
Kom hem runt 12 och åkte till birsta strax efter det. Var där med Rebbe och köpte solglasögon och ett svettäcke till Cooper. Bra för honom att ha nu i sommar på tävlingar och sånt. Kom hem 3-4 någonting och åkte till stallet ett tag efter det. Mockade och fixade allt sedan kom Pernilla. Vi flyttade in mina foderlådor till nya foderkammaren och grejade en massa. Jag gjorde också ren min ridlåda och det var på tiden. Snacka om skitig. 
 
Nu ska jag ta och duscha och plugga lite. Ja ni läste rätt. Lär väl lessna efter 10 minuter så kommer nog inte sluta så bra ändå ;)
 
Suddig och fin mobilbild på täcket. 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: