Eurovision

Måste väl ta och lägga upp ett litet eurovision-inlägg nu bara för att. 
 
Jag tycker egentligen inte att någon låt var något speciellt och hade inga förhoppningar på någon utan det kunde gå hur som helst. Armeniens tycker jag faktiskt var hyfsat okej för den fick en bra höjning med det dubstep liknanade mot mitten. Jag tycker att det var allt för många ballader som aldrig släppte riktigt. Bland annat Nederländernas som ändå är ganska bra men den lossnar aldrig. 
 
Det var väl dom som jag tycker var allra bäst. Var ca 5 till som jag tycker var helt okej också. Han som vann hade en jäkla röst men jag tycker inte att låten var bra alls. Tror han vann bara för att han fått så mycket uppmärksamhet och allt det där. Tycker att han ska raka av sig skägget för då blir det inte lika konstigt att kolla på iallfall. Vill man se ut som en tjej ska man inte ha skägg ;) Men meningen med att han/hon var med var ju för att man ska få se ut som man vill utan att någon bryr sig så han får väl ha skägg och se ut som en kvinna!

Kommentarer
MATILDAS

bra låtar;d

Svar: Ja :D
My Nordqvist

Tid: 14:34:29
Datum: 2014-05-12
Hemsida: http://matildays.forme.se
VERONICA - modeblogg

Grymma tips att lyssna på såhär när plugget ska fram, grymt tjejen! :) Ha en underbar måndag, kramar!

Svar: Ja! :D Kram!!
My Nordqvist

Tid: 17:24:00
Datum: 2014-05-12
Hemsida: http://vveronicas.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: