Här händer det mycket

Började dagen med engelska nationella, läs- och hörförståelse. Vill inte ens veta resultatet för det gick verkligen hur dåligt som helst. Efter det hade vi hål då åkte vi till ica och köpte glass. På engelskan fick vi leka eftersom vi haft nationella och på samhällen kollade vi på ännu en dokumentär. Tror man har börjat vant sig med en dokumentär i veckan nu ;) 
 
Kom hem från skolan kvart över 3 ungefär och då åkte jag till stallet på en gång. Skyndade mig och mocka innan jag försökte borsta fram Cooper ur all lera. Han var så skitig att jag inte ville lägga på någon sadel så tog en barbackatur på hacket. Han var superduktig! Från början var han lite skeptisk och det brukar han vara men när han väl förstår vad han ska göra så går det jättebra. Han kan bli lite framtung om man jämför med hur han går på bett men det kan ju bli så eftersom det är milt. 
 
Kom hem halv 6 ungefär och duschade innan jag och mamma åkte till birsta klockan 6. Fick med mig en långklänning, shorts, tröja/blus och linne. Blev dyrt det där ;) Nej men förhoppningsvis kommer jag nog inte behöva köpa så mycket saker till nu. Brabra. 
 
Tar kort på allt imorgon för vill inte lägga upp tråkiga mobilbilder hela tiden och nu ska jag sova. 
 
Behövs nya Cooper-bilder också! 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: