Har man inte en rymdraket till dator så

Har sedan igår försökt mig på att klippa ihop en film under året med Cooper. Denna dag för ett år sedan kom han. Egentligen är det imorgon för det är 23e men han kom en torsdag. Tänkte att filmen skulle komma upp imorgon så har fått skyndat mig lite. Men min dator tycker det är kul att hänga sig när det blir mycket så har fått startat om moviemaker lite nu och då. Den gillar inte heller att göra två/tre saker samtidigt när moviemaker är uppe så därför har jag knappt kunnat haft en internetsida uppe. Nu är iallfall filmen klar bara det att den inte vill sparas så får väl se när jag lyckas med det. 
 
Tänkte försöka redigera lite bilder från hoppträningen igår också som förövrigt gick väldigt bra. Fast först var det den där jäkla filmen som skulle sparas...
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: