Kan inte alltid gå bra

Cooper fick gå i ridhuset idag med samma träns som igår. Han var likadan idag och jag kunde knappt göra något. När jag väl fick honom att gå någolunda på tygeln så var det en lång och låg form. Jag nöjde mig med det för började jag korta honom så stretade han bara emot och det släppte inte riktigt heller som det brukar göra. Stretar han brukar jag lägga på skänklarna så accepterar han det, men inte idag.  Galoppen istället var ganska fin så det var något positivt iallfall. Gjorde ingenting speciellt heller utan det var dressyrträning och jag försökte hålla mig så lite i vägen som möjligt. La volter och gjorde lite serpentiner. Inte så avancerat helt enkelt.  
 
Men imorgon tar jag på snokremmen och får se vad som händer då!
 

Kommentarer
Louisa

Man kan inte alltid ligga på topp!:) man ska vara glad när allt stämmer och allt går bra!

Svar: Ja verkligen! :)
My Nordqvist

Tid: 20:15:48
Datum: 2014-05-01
Hemsida: http://www.bylouisa.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: