Tisdag och onsdag

Igår red jag ut med Josefin och Equlius. Vi tänkte ta en liten rundslinga men mitt i allt var det en grind som stod för så vi fick vända. Dom som äger Equlius har som en hage/paddock på gården så vi gick in där en stund och sprang litegrann. Cooper var skitfin. I galoppen gick han samlat och var jättefin. Lite mer energi ute som man säger så. 
 
Igår kväll kollade jag på Eurovision och det var jag nog inte själv med. Bra kan jag inte påstå att det var haha.. Efteråt tänkte jag blogga men när jag hade lagt mig och tog fram datorn så var internet dött och jag orkade inte resa mig och fixa det så sov istället ;) 
 
Idag är det hoppträning på schemat. Kul kul :D Dock är det jättekallt och antagligen uteträning... Bara att klä på sig!
 
Hahaha snacka om att kräla sig över hindret XD 

Kommentarer
Linda [fotoblogg]

Vad kul att det gick bra!

Svar: Ja :D
My Nordqvist

Tid: 16:04:40
Datum: 2014-05-07
Hemsida: http://lindassphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: