Vila i frid finaste Gregory ♥

Det gjorde ont i mig att gå in på facebook och se att personer lagt ut bilder på Gregory och skrivit att han nu inte längre är vid liv. Fina, fina Gregory! ♥ 
 
Den sura lilla storhästen som jag av någon anledning alltid ville rida på ridskolan. Även då jag red ponny. Det har alltid varit något speciellt med honom. Jag kommer inte ens ihåg första gången jag red honom men efter det lär jag ha varit fast. Jag tjatade på min ridlärare att jag ville ha honom i ponnygruppen och ibland hade jag turen att få honom. När jag sedan började på storhäst fick jag rida honom mycket och i träningsgruppen hade jag honom varje gång ganska länge innan jag bytte till Exxet. Senaste gången jag red honom var i slutet av förra sommaren då jag red igång honom efter sommarjobbet. Vackra häst ♥ 
 
På en av försäljningsbilderna på Cooper var dom så lika varandra och framförallt halsen. Jag såg bara Gregory i honom på den bilden. Nu när C ändrat sig i kroppen finns det inte mycket likheter, men det fanns, och Gregory kommer alltid finnas i Cooper på den bilden. ♥ 
 
Nu har han det bra och slipper att ha ont ♥ 
 
Bilder från 2012.

Kommentarer
Matilda Andersson

FInaste greger!♡

Svar: Ja <3
My Nordqvist

Tid: 22:30:54
Datum: 2014-05-26
Hemsida: http://knutarna.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: