Vilse i skogen

Red ut med Josefin idag och det vart lite spännande. Trodde vi kunde ta en skogsväg men det visade sig vara ett träd över hela vägen. Equlius var duktig (läs dum) nog att gå över massa diken och komma runt medans jag fick hoppa av Cooper och leda honom genom skogen (ingen stig eller något) tills vi kom till ett dike och det tog stopp. Equlius gick över och dom kom ut på vägen igen men där såg Josefin att det var hundra andra träd så var bara att vända. Då blev Cooper glad iaf och halvt sprang genom skogen med mig släpandes i tyglarna efter haha...
 
När jag kom hem åkte vi bort till några kompisar en stund och kom hem 9. Kollade självklart på Eurovision.
 
Nu ska jag ta och sova. Imorgon har vi två lektioner så slutar 20 över 10. Skööönt. Ska åka in till stan direkt och vara med Zoofie. Kulkul :D
 
Godnatt allesammans!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: