Enkelt men svårt beslut

Idag fick Cooper gå sista dressyrpasset innan helgens tävlingar. Vet inte vad jag ska tycka men tänkte inte klaga på honom ändå. Han skötte sig bra. Satt ganska mycket krav och då svarade han med lite protester. Under hela passet satt jag och funderade på hur jag ska rida på söndag och om jag ska låta honom gå i en stabil lägre form så vi kan slutföra programmet helt okej, eller om jag ska sätta mer krav på och korta formen men då öka risken att han kan få för sig att protestera och dra sig åt olika håll/stanna/slänga med huvudet eller något. Inte för att jag tror att han skulle göra något jätteallvarligt men vill inte tappa massa poäng i onödan. 
 
Får helt enkelt se hur han beter sig på framridningen och bestämma då. Ute i sista minuten ;) 
 
Har inga nya bilder alls, men efter helgen lär det finnas ett par stycken nya iallafall :D 

Kommentarer
Pernilla

Gud vilken söt bild 😍

Tid: 07:00:25
Datum: 2014-11-21
Hemsida: http://pernillash.bloggplatsen.se
Pernilla

Gud vilken söt bild 😍

Svar: Tack :*
My Nordqvist

Tid: 07:00:28
Datum: 2014-11-21
Hemsida: http://pernillash.bloggplatsen.se
Neapocalypse - alternativ blogg & hästblogg ・゚♥ ✞

Ta det som känns stabilt! Det är ändå så mycket som är olikt på en tävling (massa människor, ljud, hästar, lukter etc) för honom så då är det bättre att ta något han är van med :)

Svar: Ja jag gjorde det och det gick super :)
My Nordqvist

Tid: 10:54:42
Datum: 2014-11-21
Hemsida: http://neapocalypse.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: