Måndag igen

Min morgon spenderades mestadel i bil och ute bland älvar och liknande. Inte det roligaste jag gjort i mitt liv om man säger så. Vi skulle leta flodpärlmusslor, dock var vattnet jättegrumligt och vi elever slapp leta. En mussla hittade de. Intressant..... Påvägen hem stannade vi även på tre olika stopp och en kille från kommunen pratade litegrann. 
 
När vi kom tillbaka till skolan var det ungefär en timme tills nästa lektion började. Jag drog hem och bytte om och åt mat. Fick även en fin bild från Emma som var kvar på skolan och hade gått in på en toalett för att byta om, och där inne fanns ingen mindre än min hjälm. Alltså vad har man för liv om man måste gå och gömma andras grejer... Aja nu är den tillbaka som tur är. 
 
Direkt efter skolan skyndande jag mig till stallet. Red till ridhuset och joggade litegrann. Han var jättefin även idag. Mycket bättre i galoppen och han gick jättesamlat av sig själv. Fick driva på ordentligt för att han skulle öka, brukar mer vara att jag får kämpa för att korta ihop honom. Imorgon blir det ett lite längre och hårdare dressyrpass så det ser jag fram emot :D 
 
Hann bara komma hem och kasta i mig mat innan jag åkte iväg till ridskolan. Hade u-sek möte ett bra tag innan jag nu äntligen är hemma. Full fart hela dagen om man säger så. 

Kommentarer
Amanda Niclasson

Åh vilken härlig blogg du har!

Svar: Tack så mycket! :D
My Nordqvist

Tid: 17:29:27
Datum: 2014-10-07
Hemsida: http://femtiotrekvm.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: