Mysig uteritt

Idag blev det en barbacka tur med Pernilla och Fanny. Tog på Cooper fleecetäcket och det var varmt och mysigt! Vi skrittade mest men tog även lite trav och galopp. Cooper försökte ta tillfället i akt och dra iväg på slutet men han lyssnade jättebra när jag sa ifrån och galopperade lugnt och samlat efter Caija och Nisse som drog iväg. Duktig! 
 
Imorgon tänkte jag köra markarbete. Hinner inte riktigt varken onsdag eller torsdag men tror mest det är bra att det inte går allt för många dagar mellan hoppningen igår och markarbetet. Med tanke på hur han vart och jag vill försöka bygga upp självförtroendet snabbt inför tävlingen. 
 
Mitt vackra hjärta <3

Kommentarer
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Vad underbart <3

Svar: Verkligen!! :D
My Nordqvist

Tid: 14:54:05
Datum: 2014-10-21
Hemsida: http://neapocalypse.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: