Torsdag

Hejsan allesammans! 
 
Hade turen att ha inställd spanska idag vilket betydde att jag slutade en timme tidigare. Drog direkt till Cooper och skyndade mig att mocka. Tror jag slog rekord med att komma till stallet, dra på mig mjukisbyxor och sedan mocka, fixa mat och allt på 12 minuter. Tur man är snabb ibland! 
 
Skyndade mig hem, duschade och fixade mig innan jag åkte till birsta med Rebbe. Köpte ingenting utan agerade mentalt stöd till henne bara. Bytte även min laddare/usb-sladd så kör på tredje gången gillt. Första gången pajjade den efter första laddningen, andra gången råkade jag köpa en Iphone 5, men nu har jag är till min Samsung. Bra jobbat My! 
 
Imorgon är det fredag och det känns underbart! Tänkte longera Cooper igen, likadant som igår. Funderar även på löshoppning på lördag men får se hur det blir med det. Tror det skulle vara bra för honom nu med lite longering och sedan löshoppning då han bara får arbeta med sig själv. Får isåfall känna på söndag hur han är och om han är bättre eller likadan som förut. Är han inte bättre försöker jag nog få hit massör i veckan. Vi får helt enkelt se! 
 
Bild i från juni då vi löshoppade honom. Då han körde på mellan hinderstödet och staketet och fick benet mellan staketplankorna och lyckades med detta:
Tur det finns hinderstöd som hänger på väggarna i ridhuset säger jag bara! 

Kommentarer
Cornelia

sv: Tack så mycket!

Så fin häst! :D

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 21:43:02
Datum: 2014-10-02
Hemsida: http://neliiaah.blogg.se
Ida Lindborg ♡

vilken söting ♡

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 22:06:15
Datum: 2014-10-02
Hemsida: http://youknowiidaa.blogg.se/
elin

så fina bilder!

Svar: Tack! :D
My Nordqvist

Tid: 07:30:42
Datum: 2014-10-03
Hemsida: http://mattilas.webblogg.se
Sara Ekman

Aj, det såg inte bra ut :(

Svar: Som tur var så såg det värre ut än vad det var! Läkte ihop jättefint av sig själv :)
My Nordqvist

Tid: 08:59:07
Datum: 2014-10-03
Hemsida: http://aamaziing.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: