Agera fotograf och en väldigt rymningsbenägen häst

Nikon d3100 + AF-S Nikkor 18-105m f/3,5-5,6G ED VR II
 
Dissade Cooper och fotade Fanny på hennes hoppträning istället. Medans vi var där borta hade även min konstiga ponny rymt, igen. Vet inte vad han håller på med knäpphästen. När Pernilla ropade på honom och nästan var framme så vände han sig om och gick till henne. Han är hungrig och vet att han får komma in om han rymmer tror jag. När jag kom till stallet hade han stått inne i 30 min kanske och självklart hade han rullat och blev inte alls glad när jag skulle ta ut honom ifrån boxen.
 
Gick ut en kortis med honom, Carro och Valle. Vi gick dock inte så långt utan bara till ett ställe där de fick äta. När Cooper gick ut i hagen igen gick han ner dit han hade rymt och stod och luktade på tråden. Han planerade nog någonting då. Visst det är inte så mycket mat i hagen, men de får hö. Tror jag har en häst som mer än gärna vill sova inne igen! 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: