Mellanlandar för trehundranittionde gången

Igår åkte jag till stallet direkt efter skolan. Hann inte med att rida utan mockade bara för det hann jag inte med dagen innan (han går ute på nättarna). Skyndade mig hem för att hinna duscha och kasta i mig mat och gå iväg till bussen 20 minuter senare. Åkte till laserhallen med ett gäng och körde två omgångar där. Tog snabbaste bussen till birsta efter det för att möta upp Rebecka där. Kom hem ungefär 9 tror jag. 
 
Idag vaknade jag av alarmet kvart över 6. Efter en halvtimme var jag tvungen att röra på mig och åka till ridskolan för att hjälpa Jenniefer på hennes jour. Tog ut alla ridskole- och privathästar, mockade och fixade mat. Vid 11 åkte jag direkt till Cooper och red honom. Superfin var han! När jag var klar där åkte jag hem och åt lunch. En timme senare drog jag tillbaka till ridskolan för vi hade brännboll och pizza kväll eller vad man ska kalla det för med massa barn mellan 3 och 6. Nu är jag hemma och mellanlandar igen för snart åker jag och mamma till Cooper och duschar honom. Just ja, tävling imorgon!
 
Ja ni förstår kanske varför ni inte hört nått från mig.. 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: