Frisören

Då var håret en aningens fräschare! Hon slingade allt utom längst ut på topparna för de redan var så pass ljusa. Bilderna nedanför visar inte rättvisa färger. De två till vänster är före och den till höger efter. Ser lite väl gult ut på bilden till höger (efter) om man jämför med mittenbilden (före) men de är tagna på olika ställen och med olika kameror. Det var aldrig sådär kallt som det ser ut att vara på mittenbilden. (Min fjärrutlösare till kameran har ingen lust att funka därav att jag inte kunde ta vettiga bilder)
 
Blev nöjd iallafall men skulle vilja ha ännu lite ljusare. Sa ingenting om det så skyller inte på frisören! Hon var nog den första jag haft som knappt klippte av mig håret också. Klippte nästan mindre än vad jag sa att hon fick ta. Det gillar vi!! 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: