Halvt döende

Vaknade i torsdags av värdens huvuvdvärk (jag som i princip aldrig har ont i huvuvdet). Gick upp 20 över 6 för klarade inte av att ligga i sängen. Satt på en stol och va helt borta i huvudet. Kunde inte lata mig sä länge för Cooper skulle skos klockan 8 och jag tänkte mocka och fixa allt innan. Blev piggare efter ett tag med hjälp av Ipren. Skoldagen började halv 11 med prov och det gick som det gick. Får se vad det blir för resultat.. 
 
Igår ersattes min röst mot någon hes sak och jag var täppt överallt i huuvdet kändes det som. Var på en programdag och lyssnade på treornas gymnasiearbetesredovisningar och kollade även på film. När vi slutade där flängde jag runt överallt och hämtade Rebbe, handlade, hem, stallet, hämta ut körkort, hem till Rebbe och sedan hem igen. Jag och Rebbe har fyllt år så vi hade en tjejmiddag tillsammans och Johanna, Jenniefer och Emma var med oss. Vi hade roligt! 
 
Inatt lyckades jag somna ganska fort som tur var men blev väckt x-antal gånger under natten då min mobil ringde. Bland annat ville Anna ha skjuts men jag klarade inte av att ta mig ur sängen. Inte på grund av att jag var trött utan för att jag knappt kan andas och allt vad de är. 
 
Är så tråkigt att jag var tvungen att bli dunderförkyld nu. Cooper har fått stått två dagar tack vare det och han lär även stå idag och kanske imorgon beroende på hur jag är. Kan knappt gå utan att jag dör av andningssvårigheter. 
 
Jag får ta och forstätta äta massa olika mediciner och hoppas att det går över fort!
 

Kommentarer
Josäfin Andersson

ursh krya på dig :((

Svar: Tack, snart är jag nog helt frisk! :)
My Nordqvist

Tid: 10:45:09
Datum: 2015-04-22
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: