I'm back!

Nu har jag snart, om ett par timmar, varit hemma i ett dygn. Åkte från Vemdalen igår förmiddag för ingen av oss var speciellt sugna på att åka slalom. I fredags var det absolut bäst före för min del. Då var det faktiskt roligt att åka! Vi var i backen bra många timmar så blev lite långtråkigt mot slutet. Under natten och dagen på lördagen var det kallare vilket resulterade i hårdare backar. Var inte exakt lika bra då men efter någon timme när det fick smälta litegrann blev det bättre. Var ändå helt klart bästa gången då jag var upp. De andra gångerna har det i princip bara varit is och stenhårt. 
 
Igår när vi kom hem åkte vi till mormor och morfar på middag. Efter det var det curling som skulle tittas på. De matcherna håller ju på ett bra tag. Sverige tog guldet iallfall! 
 
Nu tänkte jag åka och rida. Två veckor sedan sist!!! Får se vad Cooper tycker om den saken. 
 
Bjuder på en fruktansvärt dålig bild på gårdagens måne. Den var jättestor och lyste orange. Med min minimala zoom gick den inte att föreviga, men ja en bild blev det. 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: