Praktik

Idag var första dagen på min praktik som jag ska vara på fram till torsdag. Endast fyra dagar då alltså. Jag är på PH-vet som då är en veterinärklinik för endast hästar. Den ligger bara två gårdar nedanför Cooper så det är ganska smidigt att ta sig till honom efteråt. Var fem hästar som kollades på och det var intressant att stå på sidan och lyssna.
 
Min förkylning är på bättringsvägen och då har även hostan kommit. Får alltid hostan när jag börjar bli frisk och den kan vara i flera veckor.. Cooper fick ändå vila idag för hinner inte rida imorgon då jag ska sitta hos frisören hela kvällen. På onsdag kör vi igång igen för på lördag är det klubbtävling. Inte det mest optimala eftersom han stått ganska många dagar men tror nog han fixar det ändå! 
 
Han verkar även vara nöjd att lite gräs börjar komma fram för han verkar inte stå och äta vid höbalen hela dagarna längre. Tjockmagen haha! 
 

Kommentarer
Netti

Åh vilken fin häst :-D

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 20:43:13
Datum: 2015-04-20
Hemsida: http://starby.devote.se
ullie

jobbigt me hosta tycker ja me ..

oj men vilket kul ställe att ha praktik på . du kanske ska bli veterinär?

Svar: Ja det var väldigt intressant. Hade funderingar på det för ett par år sedan men på sistånde så vet jag inte..
My Nordqvist

Tid: 22:18:22
Datum: 2015-04-20
Hemsida: http://weberskold.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: