Onödig skoldag

Idag var det torsdag och skoldagen var väldigt kort med endast en lektion 14-15. 
 
Så min dag såg ut som sådan. Åkte till stallet halv 10 och red ut med Josefin. Skrittade mest men ett par bitar fick hästarna springa lite. Lät Josefin och Equlius galoppera på upp för en backe och när dom hade en fjärdedel kvar ungefär släppte jag på Cooper och lät han springa och han rejsade på uta bara tusan och kom i princip ikapp de framför. Och de var en bra bit mellan haha! Inte ofta det går att släppa på honom så pass mycket. Bra att han fick ta i och sträcka ut sig ordentligt nu efter att ha gått ganska kort de två senaste dagarna.
 
Annars har jag inte gjort någonting alls. Var strömavbrott för en timme sedan som varade ett tag, 20 minuter kanske. Var typ 2000 hus i komunen tror jag. Man blir ju frustrerad när internet inte funkar när man väl behöver det ;) 
 
 

Kommentarer
Matilda

Du har tur du som bara hade en lektion när jag hade tre.. ;)

Svar: Hahaha woooopsi ;)
My Nordqvist

Tid: 01:16:23
Datum: 2015-08-28
Hemsida: http://knutarna.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: