Tar helg lagomt till söndag kväll och skola imorgon

Längtar som tusan till helg och måndagen har inte ens börjat. Gjorde mitt sista jobbpass för denna sommaren idag iallfall och det känns väldigt skönt. Kommer nog få rycka in som vikarie ibland men då blir det om jag har tid och lust. Nästa helg ska jag fan i mig gå upp 5 på mornarna för att helgen ska bli extra lång. Skämt åtsido men ungefär så jag känner. Är en liten festival här i Sundsvall på lördagkväll och det ska bli kul. 
 
Nu i veckan ska Cooper sättas igång och laddas inför tävling både lördag och söndag om två veckor. Börjar direkt med hoppträning på tisdag och sedan blir det allt ifrån galopprejs till ridhus. På något sätt är det enklare att planera vardagen nu när skolan kommer igång än då jag jobbat. Har varit för konstiga tider för det! 
Saknar min hjärtis efter två dagar <3

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: