Tiden räcker inte till

Igår jobbade jag 8-20 och fick kasta i mig mat i bilen innan jag åkte till stallet. Hade träning klockan nio så var bara att göra iordning Cooper lite snabbt. Träningen gick bra. Evve hoppade upp en stund och kände lite på honom. Hon tyckte han hade blivit mycket finare sedan senast hon red honom (november förra året tror jag), så det var väl tur haha! Något rätt har jag gjort. 
 
Kom hem elva igårkväll och då var det bara att lägga sig. Idag åkte jag upp till stallet åtta. Red i ridhuset igen och kände på honom innan han nu får två lugna dagar tills tävlingarna. Därefter började storstädningen i stallet. Skrubba väggarna och torka galler och allt sådant. Lite finare i hans box nu! 
 
Jobbade 13-20 idag så nu är jag hemma för att ta det lite lugnt innan jag ska upp och jobba imorgonbitti igen. Bara sex arbetspass kvar för denna sommar!
 
Igårkväll och imorse. Inte alls redo för att vakna <3

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: