Christmas tag

Favorit julfilm?
Ensam hemma eller Grinchen 
 
Favorit julfärg?
Borde säga rött eftersom det är typiskt jul men jag måste nog säga att jag gillar svart och silver mer
 
Är du uppklädd eller har du myskläder på julafton?
Lagomt uppklädd skulle jag säga, antingen kjol eller klänning
 
Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle du köpa?
Ingen aning faktiskt. Skulle isåfall bli något till Cooper, benskydd, förbygel och träns. Väntar dock på köp av sadel så jag vet om det blir brunt eller svart läder
Öppnar ni julklapparna på morgonen eller kvällen?
Normalt sett så är det både och. Men iår kommer vi öppna allt hemma på förmiddagen
 
Vad måste finnas på julbordet?
Har inget som jag verkligen vill ha utan det är kombon av allt som gör själva grejen
 
Ge eller få julklappar?
Är alltid kul att få saker men samtidigt roligt att ge bort fina saker med. Säger både och!
 
Mysteriet på Greveholm, diesel råttor och sjömansmöss?
Omöjligt att svara på, lätt de bästa julkalendrarna under min existens!
 
Chokladkalender eller paketkalender?
Brukar inte ha något av det men skulle välja paketkalender. Gillar inte alls chokladen i kalendrarna.
 
Plastgran eller äkta?
Plastgran så slipper man barret. Var så liten senast vi hade äkta och det enda minnet jag har var när vi tog ut den och det var barr ö v e r a l l t
 
När vill du att första snön ska falla?
Första advent
När tycker du det är dags att julpynta?
Kring första-andra advent
 
Blir du oftast mättad när julen är slut eller vill du ha mer jul?
Älskar julen men när den är slut är det nyår och därefter börjar man längta till sommaren. Nya tankar direkt!
 
Vad är viktigast på julen?
Äta, umgås och paket ;)
 
Hur kommer din julafton se ut?
Vara i stallet en stund på morgonen och ge Cooper första julpussen. Tredje gången/året gillt! Första året var vi hos kusinerna 30 mil härifrån och förra året var vi på Teneriffa. Innan Kalle Anka åker vi till mormor och morfar och är med tusen andra släktingar. Och som vanligt, äta mat och umgås!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: