Dag 2 och 3

I fredags efter jobbet gick jag till Adam och förade. Avslutade kvällen eller började natten kanske man ska säga på Allstar. Roligaste var då det var några som delade ut pepparkakor och jag tog två stycken och sprang till Emma för att hon skulle få den ena, när väl kom fram till henne åt jag upp den. Generös! På krogen hade vi det ganska chill. Satt mest och pratade. Åkte hem nångång under natten och då var det dax för efterfest fast jag gick och la mig på en gång. Vaknade då och då under morgonen för en viss person (läs: Adam) kom på idén att spela ashög musik 9 på morgonen.

 

Klev inte upp förrän vid 3 på dagen och då åt vi mat innan jag drog till stallet. Hann inte mer än att komma hem innan jag, Kim och Dennis drog upp till samma ställe igen. Ännu en förfest som innehöll roligt drinkspel och massa shots. Därefter skildes våra vägar och vi drog på olika krogar. Jag hamnade på Aveny. Dansade och hade askul fram till att Labyrint började spela för då kunde inte folk beté sig. Äckliga killar som bara klänger på en.. Avslutade krogrundan med att vi stod i princip helt själv på dansgolvet och rejvade loss!

 

På Max korsades våra vägar igen med de andra människorna på förfesten så jag följde med dom tillbaka. Var en hårdare efterfest för tydligen skulle de ha bartömning. Jag somnade i sängen men fick bara några timmars sömn innan jag vaknade av att de höll på. Vid 10 gav de upp och då sov vi till 12. Käkade pizza och chillade fram tills att jag drog till stallet. Väl hemma åt jag mat innan jag ännu en gång åkte tillbaka till gänget. Kollade på avsnitt från Solsidan och somnade i soffan. Somnade till lite väl länge för när jag väl vaknade fick jag panik och trodde klockan var typ 3 på natten men som tur var var den bara 10. Åkte hem och sov i min egna säng. Var lagomt skönt att faktiskt sova många timmar i sträck och inte behöva trängas med tre andra personer vilket jag gjort de två senaste dagarna. Lagomt trångt och varmt!

 

Om jag ska summera denna helg. Haft jäkligt roligt med fantastiska människor. Nu taggar jag om för 32h jobb fram till nyår för då är det party igen :D

 

 


Kommentarer
Tuva Björnwall

Kul :D

Svar: Verkligen :)
My Nordqvist

Tid: 19:47:16
Datum: 2015-12-28
Hemsida: http://nouw.com/fattagaloppen

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: