Fredagmorgon

Mattenationella skrevs igår och var skönaste känslan att få lämna in och inse att det äntligen är gjort. Sista nationella i matte för min del då det som tur är inte finns ett i matte 5. Själva provet gick sisådär. Efter de första två delarna kändes det helt okej faktiskt men tredje delen gick mycket sämre. Fick gissa mig fram på nästan allt. Muntliga delen kvar som man kanske kan få ihop lite poäng på. 
 
Efter skolan åkte jag först en sväng på gymmet innan jag for vidare till Cooper. Passade på att ställa fram en studsserie igen och löshoppa honom när det ändå var ledigt i ridhuset. Tog fram 5 hinder och höjde upp de lite olika så han fick tänka på fötterna. Som högst hade jag varannan på 70cm och de andra två på ca 90cm. Han kravlade sig över och tyckte det var onödigt jobbigt. När han tog sig över bra ett par gånger sänkte jag allt eftersom så han fick avsluta enkelt. 
 
Måste ändå säga att han är superduktig! Trodde det skulle vara lite klurigt att vara själv ifall han skulle springa på sidan men det har inte hänt en gång. En gång svängde han för snävt så han kom in i sudsen efter första hindret men hoppade snett över det och fortsatte. Tänk när jag löshoppade honom första gången och han försökte springa på sidan konstans, som tillslut resulterade i att han fastnade med benet och skar upp insidan av låret eller vad man ska kalla det för. Värsta jag varit med om! 
 
1,5 år sedan då vi löshoppade honom första gången. 
 
 
 

Kommentarer
Vanessa andersson

OJ?!! och jag som klagar över matte 2b.. haha duktigt kämpat!! :)

Svar: Haha ja många kompisar blir av med sin matte snabbt men jag får lida gymnasiet ut ;)
My Nordqvist

Tid: 09:26:09
Datum: 2015-12-11
Hemsida: http://vanessaandersson.se
Annie

sv: ibland får han till det, haha.

Väldigt fin blogg du har!:)

Svar: Tack:)
My Nordqvist

Tid: 13:56:42
Datum: 2015-12-11
Hemsida: http://teamwr.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: