Gårdagen

Åkte upp till stallet på morgonen eftersom vi hade turen att ha sovmorgon till halv 1. Gick till ridhuset och tog fram 6 studs som han fick hoppa. Han var jätteduktig som vanligt men tyckte det var lite extra jobbigt ibland för han försökte komma undan ett par gånger. Dock inte så svår att övertala. 
 
Roligaste var när jag höll på att bygga bort hindrena och Cooper var lös i ridhuset. Då försökte han öppna ridhusdörren (är bara en skjutdörr och han kan öppna sånna) och jag ropade "Nej!". På en gång kastade/vände ha sig åt andra hållet och tittade på mig jätteoskyldigt. Inte alls typiskt honom ;) 
 
Efter stallet väntade skolan som innebar gymnasiearbete och däreter historiaredovisning. Direkt efter skolan fick jag åka till jobbet och spenderade kvällen där. Fullt ös medvetslös!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: