Helgen

Hej! 
 
Haft ganska fullspäckat hela helgen och datorn har fått stått för sig själv. I fredags var jag på bio med härliga människor och såg på Star Wars. Riktigt bra var den! På morgonen dagen efter fick jag hämta bror min som ska/är här över jul. Sedan tog resten av dagen fart. Först Cooper, kalas och åt hos famor och farfar. Avslutade kvällen/natten med utgång. Var väl inte det roligaste jag varit med om. 
 
Igår var jag hos Cooper och red ut en sväng. Tänkte släppa honom lös i ridhuset eftersom det är snorhalt ute, men var upptaget där så fick tänka om. Åt hos mormor och morfar och avslutade kvällen hemma med familjen framför en film. 
 
Idag är det årets sista skoldag-måndag men den är redan över för min del. Skönt att vi fick sluta tidigt eftersom jag jobbar ikväll. Fick några timmar mellan skola och jobb istället för bara 30 minuter. Ska åka till Cooper om en stund men hade planerat vila för honom eftersom jag inte trodde att jag skulle hinna. Blir nog en lite lugnare period för honom nu vid jul och nyår för jobbar en del. Cash is king!
 
 

Kommentarer
Sara Ekman

härlig helg! :)

Svar: Verkligen :)
My Nordqvist

Tid: 21:39:35
Datum: 2015-12-21
Hemsida: http://aamaziing.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: