Mitten av veckan

Nu är det onsdag och mitten på näst sista skolveckan för 2015. Slutspurten! Mattenationella imorgon och det har jag lagt på sidan. Jag kan det jag kan och mer går det inte att göra. Hade till och med glömt bort det idag så märks hur förberedd jag är. Till de tidigare tre nationella mattenproven jag haft på gymnasiet så har jag varit i studeicentrumet innan skolan börjat flera gånger i veckan och pluggat en hel del. Nu har jag knappt jobbat på lektionerna och hann inte klart med sista kapitlet. Tyvärr så är jag inte ensam med det och det tråkiga är att det inte ens är elevernas fel. Kommer inte ens ihåg senast lärarn hade en genomgång och man blir lite less när man knappt får hjälp och förstår. Men, men, vad ska man göra åt saken nu? Kör på lite repetition ikväll och sen får det gå som det går!
 
Annars då? Två veckor kvar till jul och här är det isbana överallt och plusgrader. Kan det komma snö eller? Vill få hit julkänslan som just nu inte går att hitta någonstans. Cooper har lite snö i hagen men större delen består av is. Likaså alla ridvägar. Dötrist..
 

Kommentarer
Maja

Omg vilken fin bild!!

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 22:30:09
Datum: 2015-12-09
Hemsida: http://majawallstrom.horseworld.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: